Fit zapiekanka z cukinii


Po raz kolejny udowadniam, że absolutnie nie ma lepszego warzywa niż cukinia :) Dopada Cię ochota na zapiekanką we włoskim stylu? Proszę bardzo, 3 składniki i gotowe. Delikatna, soczysta, moja ulubiona!



Lista składników na 4 zapiekanki
- 1 cukinia
- 1 pomidor
- 0,5 kulki sera mozzarella 
- sól himalajska, pieprz, przyprawa do pomidorów z mozzarellą E-condimenta

Krok po kroku
1) Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni Celsjusza tryb góra-dół.
2) Cukinię myjemy, odcinamy końcówki i kroimy wzdłuż na paski (w zależności od grubości warzywa otrzymacie 2-4) o grubości ok. 1 cm.
3) Pomidora kroimy w półplasterki a mozzarellę w kostkę. 
4) Cukinię posypujemy solą, pieprzem, układamy na niej pomidora, posypujemy mozzarellą i przyprawą do pomidorków.
5) Zapiekamy przez 16 minut.

Wartość energetyczna całej potrawy
Tylko 200 kcal!
B: 14g
W: 7,8g
T: 12,8g

PS Doskonale smakuje również w wersji mięsnej z kurczakiem :)





Podziel się:

0 komentarze