Trening bez sprzętu w warunkach ekstremalnych

 

Dzisiaj mam dla Was zbiór moich ulubionych treningów, które możecie wykonać w każdych warunkach. Koniec z wymówkami! Te ćwiczenia możecie zrobić nawet jeśli nie macie ze sobą sportowych butów, nie posiadacie obciążenia, żyjecie w ciasnej klitce, nie chcecie obudzić innych domowników, lub gdy sąsiadka stuka w sufit za każdym razem kiedy próbujecie skakać :) Zapiszcie post, ten zestaw świetnie sprawdza się w kryzysowych sytuacjach!

Zaczynamy od kilku minut rozgrzewki. Ta zaproponowana przeze mnie składa się głównie z ćwiczeń statycznych, początkowy trucht i pajacyki możesz wykonać tak, aby nie robić przy tym hałasu lub przewinąć film do 0:58 i od razu przejść do ćwiczeń statycznych :)


Po rozgrzewce przechodzimy do treningu nóg. Mel B pośladki to jedyny trening, który wykonuję od początku mojej sportowej przygody i nigdy mi się nie nudzi! :) Dłuższa wersja Rebecci Louise też daje radę.





Czas na górne partie. Tym razem 5 minutowa propozycja od Gym Break :)


Do treningu wszystkich partii ciała brakuje nam już tylko brzucha. 




A na sam koniec - stretching. Bardzo ważna część treningu, nie pomijajcie jej!


Przetestujcie i dajcie znać jak podoba Wam się ten trening :)!


A Wy jakie ćwiczenia wykonujecie w kryzysowych warunkach? :) Podeślijcie mi swoje propozycje w komentarzach!

Podziel się:

0 komentarze